svaren på frågestunden

Vad händer idag ?;)<3 , bo på hotell


Tror du på gud ? (:, nej det gör jag inte


hur lång är du ?:D, 1,54 :)


vilka bloggar läser du dagligen? kissies, kenza, sara, foki, anna, sabina, axel , anelia ,finns säkert mer kommer inte ihåg alla


om du fick välje en kompis som du saknar mest o som du inte umgår med mer, vem skulle de vara då ? Emelie wulf.


Bästa filmen? :D , alla saw filmer :)


vad tycker du om storbloggaren kissie? vidrig o äcklig, photoshopar alla bilder för o se smalare ut, väx upp.


kan du göra en video blogg ngn gång så man hör dig prata? :), det kan jag säkert fixa :)


varför började du blogga ?, för det verkade kul så jag prova, så har det hållt i, kanske inte bäst på o uppdatera menmen.


favoritbloggar ? kissie, hon står för underhållningen, sara, anelia.


Skulle du beskriva dig själv som fjortis ? nej verkligen inte,



största önskan?jag vet faktiskt inte, men man vill ju bli rik, haha (a)


kär? nja, ingen aning faktiskt. bättre o va singel, killar e ba skit.


bästa maten? tacos tror jag nog.


bästa vän? har inte bara en bästa vän, utan flera


kan du inte göra en video blogg när du kissar ? :D, haha vilken fråga ? xd nej det kan jag inte. ;p


hmm! vad är din värsta mardröm? att stå där helt själv utan familj, o döden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0